makhi napisał(a):
Jak myślicie? jest sens reklamować pięcio miesięczne salomony z powodu wytarcia na zapiętce. Były kupione w bergsonie, jeśli ma to jakieś znaczenie. ogólnie i wizualnie są w dobrym stanie. Używałem ich tylko do biegania i 150km "setki"
Wydaje mi się że powiedzą że wytarcie jest spowodowane nie prawidłowym zakładaniem/zdejmowaniem, co nie jest prawdą bo naprawdę dbam o te buty.
Są fajniusie ale delikatne i drogie

GARMIN eTrex Legend HCx ma ktoś do czynienia z tym cudem ?
hej,
od razu zaznaczam, że nie znam się na prawie i nie reklamowałam nigdy drogiego sprzętu, ale:
-w tym przypadku najlepiej skorzystać z rękojmii
-wytarcie na zapiętce to wada fizyczna (np: zbyt słaby materiał zastosowany w tym miejscu)
-jeśli towar jest wadliwy to reklamujesz go jako niezgodny z umową
-z tytułu rękojmi jeśli wada wystąpiła przed upływem 6 miesięcy oznacza to, że była w momencie zakupu
-w takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że towar w momencie zakupu był zgodny z umową
-(tego nie jestem pewna: ma na to 14 dni kalendarzowych)
-jeśli przekroczy ten termin to znaczy, że uznał reklamacje
-i wtedy przysługuje prawo do wymiany lub naprawy towaru ( znowu nie jestem pewna: zwrot pieniędzy nie przysługuje)
tyle z teorii, jak to wygląda w praktyce nie wiem
poczytaj o rękojmi, pospisuj nr artykułów i powołuj się na nie przy spisywaniu reklamacji
kilka linków:
http://ngt.pl/forum/?p=readTopic&nr=2407 http://strefa.org/definicje/rekojmia.htmlhttp://209.85.129.132/search?q=cache:bw ... =firefox-a