FORUM EKSTREMALNE

Piesze i rowerowe maratony na orientację
Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 14:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Stwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Temat: Moja pierwsza masakra - tips & tricks
PostNapisane: So, 6 gru 2008, 00:16 
Offline

Dołączył: So, 6 gru 2008, 00:12
Posty: 4
Hej,

rok temu postanowiłem że wystartuje w nocnej masakrze...i pozostały 2 tygodnie i nie zmieniam zdania, startuje :). Nigdy wcześniej nie startowałem w tego typu długodystansowych maratonach, nie mam doświadczenia dlatego proszę Was o pomoc. Czy możecie mi i innym przekazać jakieś Tips and Tricks? Co zabrać ze sobą na trasę, czego nie zabierać? jakie ubranie, buty, jedzenie? O jakich kwestiach pamiętać? Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny.

Tomek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Moja pierwsza masakra - tips & tricks
PostNapisane: So, 6 gru 2008, 08:05 
Offline

Dołączył: Śr, 12 lis 2008, 05:59
Posty: 2
Szkoda, ze nie wiadomo gdzie będzie baza i dokąd kupić bilet kolejowy i ile będzie kosztował. Beztroska organizatorów w tej kwesti to wyraz pogardy dla uczestników!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Moja pierwsza masakra - tips & tricks
PostNapisane: So, 6 gru 2008, 10:58 
Offline

Dołączył: Pt, 7 lis 2008, 07:31
Posty: 4
czajna napisał(a):
Hej,

rok temu postanowiłem że wystartuje w nocnej masakrze...i pozostały 2 tygodnie i nie zmieniam zdania, startuje :). Nigdy wcześniej nie startowałem w tego typu długodystansowych maratonach, nie mam doświadczenia dlatego proszę Was o pomoc. Czy możecie mi i innym przekazać jakieś Tips and Tricks? Co zabrać ze sobą na trasę, czego nie zabierać? jakie ubranie, buty, jedzenie? O jakich kwestiach pamiętać? Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny.

Tomek

Artykuł w 2 częściach o pakowaniu się na setkę. Poza tym na http://www.pk4.pl wiele innych przydatnych porad.
http://pk4.pl/?p=254
http://pk4.pl/2007/10/04/pakujemy-sie-na-setke-cz-2/