FORUM EKSTREMALNE

Piesze i rowerowe maratony na orientację
Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Stwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Temat: Ankieta - zmiany w regulaminie PPM
PostNapisane: Cz, 21 lut 2013, 12:06 
Offline

Dołączył: So, 31 gru 2011, 14:43
Posty: 76
Proszę o propozycje pytań do ankiety na temat rozwoju oraz zmian w regulaminie PPM.

Na początek moje propozycje:
1.Wspólna strona WWW do zapisow na wszystkie imprezy.
2.Podział pucharu na dwa osobne, z osobną organizacją.
a)Krótsze maratony - od xxx km do yyy km, proszę podać zakres.
b)Dłuższe zawody - od yyy km do nieskończoności :)
3.Czy zmienić sposob naliczania punktów za osiągnięte miejsce w pucharze.
a)Zostaje tak jak jest
b),c), d), - nowe propozycje wraz z opisem.

Po zebraniu pytań, ankieta zostanie wysłana drogą elektroniczną do uczestników (na podstawie Harpaganowej bazy danych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ankieta - zmiany w regulaminie PPM
PostNapisane: Cz, 21 lut 2013, 13:11 
Offline

Dołączył: Wt, 7 gru 2010, 10:58
Posty: 130
No i co zrobicie jeżeli na dwa pierwsze pytania padnie odpowiedź TAK. Jak do tej pory nie było chętnego by zajął się stroną www i chętnego by zorganizować puchar dla tras krótszych. Taki chętny nagle się znajdzie czy zostanie wyznaczony "na ochotnika"?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ankieta - zmiany w regulaminie PPM
PostNapisane: Cz, 21 lut 2013, 14:03 
Offline

Dołączył: So, 26 maja 2007, 18:29
Posty: 769
Lokalizacja: Szczecin
Imię i nazwisko: Daniel Śmieja
GG: 2553684
wspólna strona www umożliwiająca zapisy itp, to tylko i wyłącznie za zgodą organizatorów. Mało realne do wprowadzenia choćby przy jednym głosie sprzeciwu

Proponuję prostą ankietę na jedno pytanie:
Czy jesteś za wprowadzeniem "Wagi' zawodów 50 i 100pkt i podziału wg następującej tabeli:
tutaj mamy tabelę
Przy założeniu, że do klasyfikacji generalnej liczy się 6 najlepszych wyników z zawodów z Wagą równa 100 lub 12 najlepszych wyników z Wagą równą 50 na zasadzie 1 start z wagą 100 równy 2 startom z wagą 50.
waga 100- waga 50
6-0
5-2
4-4
3-6
2-8
1-10
0-12


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ankieta - zmiany w regulaminie PPM
PostNapisane: Cz, 21 lut 2013, 14:50 
Offline

Dołączył: Wt, 18 gru 2012, 13:07
Posty: 90
Imię i nazwisko: Radek W.
GG: 0
Wigor napisał(a):
wspólna strona www umożliwiająca zapisy itp, to tylko i wyłącznie za zgodą organizatorów. Mało realne do wprowadzenia choćby przy jednym głosie sprzeciwu

Problemem jest to, że wielu organizatorów musiałoby prowadzić dwie listy: jedną w ramach PPM dla tras rowerowych i drugą dla reszty tras (piesze, mieszane i inne poza PPM) na swojej stronie. To jest IMO przeszkoda we wprowadzeniu tego pomysłu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ankieta - zmiany w regulaminie PPM
PostNapisane: Cz, 21 lut 2013, 14:54 
Offline

Dołączył: So, 26 maja 2007, 18:29
Posty: 769
Lokalizacja: Szczecin
Imię i nazwisko: Daniel Śmieja
GG: 2553684
Jeśli idzie o PPM i PMnO to da się to połączyć w jedną stronę, trudniej właśnie z trasami mieszanymi i innymi typu AR. Technicznie do zrobienia, ale musi być wola organizatorów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ankieta - zmiany w regulaminie PPM
PostNapisane: Cz, 21 lut 2013, 14:58 
Offline

Dołączył: Śr, 25 maja 2011, 11:10
Posty: 138
Imię i nazwisko: Maciek K.
GG: 0
Jeśli priorytetem jest popularyzacja:
BartekB napisał(a):
1.Wspólna strona WWW do zapisow na wszystkie imprezy.
W ten sposób każdy uczestnik zawodów Pucharowych dowiadywałby się o istnieniu Pucharu. Wynik ankiety to jedno, a wprowadzenie zmian to drugie, dlatego nie przejmowałbym się pozytywnymi odpowiedziami. Szablon można by udostępniać innym organizatorom - jeśli będzie będzie dobry to mamy szansę na dodatkową popularyzację. To pytanie nie powinno jednak w ogóle trafiać do uczestników, bo co oni tutaj mają do gadania? Dopiero po wprowadzeniu trzeba ich pytać co poprawić. I jeszcze jedno - Puchar to promocja zawodów. Z wyjątkiem kilku imprez, organizatorom powinno zależeć na obecności w Pucharze, i tu nie ma co robić fochów, że rejestracja nie taka. Jak każdy dostanie ładnie skrojony csv albo xls ze strony to nikt chyba nie będzie narzekać.
BartekB napisał(a):
2.Podział pucharu na dwa osobne, z osobną organizacją.
a)Krótsze maratony - od xxx km do yyy km, proszę podać zakres.
b)Dłuższe zawody - od yyy km do nieskończoności :)
To powinno być pytanie raczej:
2. Zróżnicowanie rangi zawodów ze względu na trudność (!!!) trasy:
a) dwa osobne puchary,
b) włączenie tras krótkich oraz obniżenie punktacji krótkich imprez, przy zachowaniu jednej klasyfikacji w Pucharze,
c) bez zmian - imprezy rozgrywane tak jak dotychczas
Ten wykrzyknik to mój krzyk z gór - cały czas myślicie o Pucharze jak o imprezie nizinnej. Długość to nie wszystko. Konieczne będzie podzielenie imprez ze względu na długość podjazdów.
BartekB napisał(a):
3.Czy zmienić sposob naliczania punktów za osiągnięte miejsce w pucharze.
a)Zostaje tak jak jest
b),c), d), - nowe propozycje wraz z opisem.

a) :)
BartekB napisał(a):
Po zebraniu pytań, ankieta zostanie wysłana drogą elektroniczną do uczestników (na podstawie Harpaganowej bazy danych.
Ankieta nie powinna być kierowana tylko do tych którzy zajęli lepsze miejsca ale raczej do tych którzy startowali przynajmniej w 3-4 imprezach - odpadnie problem z wyborem progu u kobiet. Ale tak na prawdę powinniśmy spytać wszystkich, a potem zanalizować wyniki pod kątem liczby startów - jeśli ktoś często startuje to jego już nie trzeba przekonywać do Pucharu.
Zresztą ta ankieta brzmi raczej jak referendum. Pytania powinny być mniej sugerujące, a bardziej pozwalające na wyrażenie opinii, żeby dowiedzieć się co zrobić, żeby złapać nowych zawodników I ICH UTRZYMAĆ. No i żeby GIODO nie dopierniczył się, że wysyłamy maile bez zgody. Może jednak ankiety na zawodach? Po powrocie na metę - przy oddawaniu karty/chipa.

Zawodnikom trzeba wytłumaczyć o co w zmianach chodzi - potrzebny jest komentarz do każdego pytania (ZA/PRZECIW)

Chyba jednak to wszystko to utopia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat: Re: Ankieta - zmiany w regulaminie PPM
PostNapisane: Cz, 21 lut 2013, 16:49 
Offline

Dołączył: So, 31 gru 2011, 14:43
Posty: 76
Proszę o propozycję pytań do ankiety a nie o dyskusję nad ich sensownoscią i zastosowaniem.
Propozycja bazy z adresami email Harpaganowa dlatego padła, gdyż wszyscy podpisują zgodę na przetwarzanie danych, a po drugie na trasach rowerowych startuje prawie 500 osób na edycję.

Krotkie podsumowanie na teraz: :shock:
1.Wspólna strona WWW do zapisow na wszystkie imprezy.

2. Zróżnicowanie rangi zawodów ze względu na trudność (!!!) trasy (nie wiem tylko jak ją definiować):
a) dwa osobne puchary,
b) włączenie tras krótkich oraz obniżenie punktacji krótkich imprez, przy zachowaniu jednej klasyfikacji w Pucharze, według schematu:
Przy założeniu, że do klasyfikacji generalnej liczy się 6 najlepszych wyników z zawodów z Wagą równa 100 lub 12 najlepszych wyników z Wagą równą 50 na zasadzie 1 start z wagą 100 równy 2 startom z wagą 50.
waga 100- waga 50
6-0
5-2
4-4
3-6
2-8
1-10
0-12
c) bez zmian - klasyfikacja imprez tak jak dotychczas

3.Czy zmienić sposob naliczania punktów za osiągnięte miejsce w pucharze.
a)Zostaje tak jak jest
b),c), d), - nowe propozycje wraz z opisem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL