No z tą przyjazną formą i nowoczesnym wyglądem to mocno przesadziłeś

ale dziękuję bardzo.
To co jest, zrobiłem na próbę, aby bez większych nakładów wyklikać coś z darmowych narzędzi. Chodziło mi o przekazanie pomysłu:
1) Maratony powinny mieć standaryzowane podstrony z (najważniejszymi) informacjami (organizator, baza, koszty, itd.). Pod nie można dalej podpinać inne rzeczy (posty z blogów po tagach, zdjęcia itp).
2) Włączenie "społeczności pmno" umożliwi beznakładową obsługę prostej rejestracji.
3) Moim zdaniem: PPM i PMnO najlepiej połączyć na jednej stronie, przynajmniej informacyjnie i wizualnie (czyli np. zunifikowana prezentacja imprez, wspólny system rejestracji). Rozdzielone mogą być z kolei organizacyjnie, czyli osobne Kapituły, regulaminy, punkty pucharowe itp.
Baza docelowa, to często te same osoby, więc o ile zarządzać tym mogą odrębne ciała, to część widoczną dla zawodników najlepiej połączyć w jedno.